Dagens outfit 2006-11-10

Idag var det möte som gällde. Ett affärsmöte... ibland är de ganska ok, men lika ofta är de bara ett nödvändigt ont. Idag blev det faktiskt ett väldigt bra möte. Jag har många anteckningar och en hel del att fundera över.
 Outfit 2006-11-10  Business meeting kräver ofta en dressad outfit. Det blev följande paltor:

-- Svart skjorta i egyptisk bomull, Batistini
-- Svart slips, noname
-- Mörkt grå rock a la Marlboro Classics
-- Mönstrad grå väst från Riley
-- Grå kostymbyxor, Tiger
-- Svarta skor, Nilson

Med såpass mörk klädsel brukar jag normalt välja en accentfärg på exempelvis slipsen, men av någon anledning så ville jag vara mörkt klädd idag. Ganska nöjd, själv.

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Rocken är min favorit, jättefin!

Postat av: Stefan

Cleo: Kul att du gillar den. Jag letade ett tag förra året innan jag hittade just en som motsvarade det jag ville ha.

2006-11-11 @ 09:30:16
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Simon

Ser helt ok ut! Helt mörkt kan vara helrätt. Du borde kanske korta ner ärmarna på rocken lite bara :)
Passformen på byxorna ser perfekt ut.

2006-11-11 @ 17:44:56
URL: http://www.sgs.blogg.se
Postat av: Stefan

Simon: Jag var som jag också skrev, väldigt nöjd. Visst kan man tycka att ärma är lite i längsta laget, men oftast har jag kavaj under och då ärmlängden perfekt. Det är noga utprovat må du tro :D
Byxorna är lite av favissar just nu för de passar kanon - ganska smal passform och hyggligt korta. På grund av längden är det extra angeläget med boots till .

2006-11-11 @ 22:11:31
URL: http://stefanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback