Festklädd

I helgen som var så gick jag på fest. Eller ja... Det var en middag tillsammans med några goda vänner av båda könen. Perfekt tillfälle att klä sig i kostym. Sagt och gjort - kostymen åkte fram och sedan provade jag några olika alternativ att bära under densamma.
Först provade jag med en ledigare stil med enbart svart t-shirt, men det kändes inte riktigt ok. Då drog jag på mig en vit t-shirt och en v-ringad, stickad tröja över, men fortfarande var det inte till full belåtenhet.
Vit skjorta med svarta ränder, svart slips togs på. Se där ja... nu började det likna något. Den v-ringade tröjan åkte på igen och ta da... där hade jag den - klädseln för aftonen.
 Partybild 2
  • Kostym, Oscar Jakobsson
  • Skjorta, Stenströms
  • Smal svart slips, noname
  • V-ringad tröja, H&M


Partybild 1 06-11-26
En butter man i sina bästa år! Äh, jag är naturligtvis inte arg eller butter - det är ju fest på gång!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det såg riktigt stiligt ut. Men om blickar kunde döda... :S Hoppas du var lite gladare på festen iaf. :)

Postat av: Jimi

Snyggt och tidlöst!

2006-11-27 @ 21:04:47
Postat av: Stefan

Jonas: Det var en riktigt, riktigt trevlig tillställning :D Fantastiskt god mat och gott vin och god konjak till kaffet och god GT och... Var trött dan därpå :D

Jimi:Tack. Tidlöst är bra :D

2006-11-28 @ 07:55:12
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja säger ju att du inte ska se så sur ut på korten :P

2006-11-30 @ 11:35:17
URL: http://manja.blogg.se
Postat av: Clarina

Hej Stefan!.. jag diggar dej, din stil och ditt utseende samt blogg mm. Keep up the goodwork..

2006-12-03 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback