Ur-drömmar

Nu har jag varit ute och drömt lite igen. Denna gång har jag tittat på olika armbandsur och denna Longines fastnade jag för. En klassisk boett med gammaldags, romerska siffror på urtavlan och snyggt rund är den också.
La Grande Classique heter den och med den vita urtavlan och den oerhört snygga Longines-logon så kan jag inte annat än smälta.
Hade jag runt 6200 kronor utan öronmärkning så hade jag slagit till omedelbart. Det har jag inte, tyvärr.

Jag får väl lägga till den på önskelistan som ska till tomten och sedan hoppas.
Longines-ur

Kommentarer
Postat av: Kricke

Nja... jag gillar "biffiga" klockor bättre. Tur att alla inte har lik smak.

2006-11-24 @ 15:58:34
Postat av: matte

Fin klocka, gillar stuket på den.

Postat av: Stefan

Kricke: Alla tycker vi olika och som du säger - tur att vi inte alltid tycker likt.

Matte: Kul att någon gillar den :D

2006-11-26 @ 15:30:55
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Explorer

6000kr?
Den kostar väl 2500$?

2006-12-21 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback