Vill bara ha mer...

Det är märkligt det där med kläder och hur det kommer sig att jag aldrig får nog. Jag hade bestämt mig för att att nu vill (ska) jag inte ha mer kläder på några månader. För egentligen... jag har plagg så jag klarar mig resten av vintern. Men det handlar ju inte bara om behov för oss som är intresserade av kläder - det är ju så jäkla kul att köpa och bära nya kläder. Visst kan man kombinera befintlig garderob i många olika varianter, men...

I alla fall... jag har en grå cardigan från Mansfield som jag använder frekvent och jag är helnöjd med den. En grå, det är ju en klassiker så... MQ har en ny cardigan från Emilio som faktiskt är väldigt snygg. Whyred verkar ha varit med och satt standard för mönstrade cardigans. Det är i alla fall så tankarna går när jag ser den här för 599 kr.
Emilio-cardigan
Om jag ska införskaffa den? Nej, inte troligt. Kul att titta och drömma. Måste använda pengarna på julklappar en dryg månad framöver.

Kommentarer
Postat av: erika

riktigt cool kofta!!!!!

Postat av: Jonas

Den där ska du prioritera framför julklappar tycker jag! Riktigt sngg! :D

2006-11-17 @ 17:12:59
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Stefan

Erika: Visst är den snygg!

Jonas: Kanske är det så att jag måste omprioritera :D

2006-11-17 @ 20:02:18
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Kricke

Det är ju ruskigt inne med "folklore" mönster nu, men denna koftan var inget vidare. Passar inte min smak.

2006-11-18 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback