En annorlunda skjorta

Ibland sitter jag och surfar runt, mer eller mindre planlöst. Jag klickar på en länk här och en där. Hittar en hel del intressanta och spännande saker.
Just så gjorde jag en stund på lunchen och rätt som det var så hade jag hamnat på en svensk e-shoppingsajt.
LeShopStockholm heter webplatsen jag snubblade in på.
De har en del fascinerande designerkläder, bl a Raf Simons. Men det jag fastnade för är en jacka/skjorta från Pierre-Henri Mattout och den föll jag nästan handlöst för. Nu måste jag starkt överväga om min hårt ansträngda ekonomi klarar ett sånt här inköp... Ja, egentligen kan jag säga med en gång att denna månad är synnerligen begränsad vad gäller klädinköp, men fundera och drömma kan jag ju alltid göra.
Hur den ser ut? Jo, titta här:

Skjorta/jacka

Visst är den läskande, men mitt förnuft (råkar faktiskt ha en gnutta av den varan) säger mig att låta bli att spendera 925 kr på detta plagg, trots att det är halva priset.
Aldrig kan man vara riktigt glad :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback