Outfit 2006-10-25

Igår valde jag en ganska neutral klädsel eftersom inget särskilt skulle hända på jobbet.
Jag visste mycket väl att denna dagen inte skulle bli mycket mer spännande än gårdagen. Kanske lite, men bara marginellt. Ändå valde jag en helt annan outfit, en mer dressad. Det gjorde jag helt enkelt för att det är kul att klä upp sig någon gång ibland.


 Outfit 061025  Dagens outfit bestod av följande:

Mörkgrå kostymbyxor från Tiger of Sweden
Svart t-tröja från Boss
Ljusgrå cardigan från Mansfield
På fötterna hade jag ett par svarta skor från Nilson (de ville inte var med på bild)

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg outfit :D

Postat av: Anonym

Emma: Tack så mycket :-)

2006-10-31 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback