Skor som verkligen har det!

Den engelske designern Paul Smith och hans kollektioner ligger mig varmt om hjärtat. Dock har jag inte mycket av hans kläder eller skor i min garderob. Dels för att utbudet är begränsat i Sverige i allmänhet och i min småstad i synnerhet.
Ett par skor eller rättare sagt sneakers som jag inte vet om de finns i Sverige, men som finns på hans hemsida, vill jag gärna ha. Du ser dem här nedanför.

 Yamato1  Yamato2
 Yamato heter dessa snygga sneakers.
 De går lös på £90 vilket blir ca 1200 kr. Det är de definitivt värda.

Materialet är 100% canvas på sidorna och tungan är av läder, precis som snörena. Sulan är av gummi.
Dessa sneakers skulle definitivt göra sig i min garderob, men ännu bättre på mina fötter.
Dyker de upp i en butik nära mig så väntar jag inte en sekund utan halar omedelbart fram plånboken, kosta vad det kosta vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback