Nyår kom sent

Jisses...! Det är drygt två veckor sedan jag senast hade tid att uppdatera här. Nu tänker jag emellertid ändra på detta och visa vad jag hade på mig på nyårsafton. Man skulle kunna säga att nyår kom sent på bloggen i år.

Vi hade goda vänner på middag och vi tryckte i oss mer kalkon än en hel bataljon (alla barnen inräknade). På tal om bataljon så hade jag förärat nyårskvälen med en militärskjorta.
Bilderna nedan är tagna några minuter in på det nya året och alkoholen börjar på riktigt allvar göra sig gällande. Men jäklar vad trevligt vi hade det :D

Sittande vid granen Närbild slipsen
Jag var tämligen svartklädd denna afton.
** Byxor från 4 You
** Skjorta med axelklaffar, Riley
** Slips, Ulterior Motive (jag skrev om dem
här)

Det lär inte vara den sista Uleterior Motive-slipsen ni ser mig bära för deras få, men grymt snygga snören spöar all konkurens - åtminstone utseendemässigt.

Kommentarer
Postat av: Krike

Vad fan har du varit? Slipsen ser hur som helst jävligt läcker ut!

2007-01-03 @ 19:47:43
Postat av: Jimi

Ja, slipsen är sjukt snygg! Kul att du körde på militärskjorta och riktigt snyggt var det.

2007-01-04 @ 01:20:58
Postat av: Anonym

Jag tänkte precis skriva detsamma, vilken het slips! Bär den mer

2007-01-08 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback