Cary - en stilikon av rang!

För inte så hemskt länge sedan , en helg måste det ha varit, så låg jag i soffan och zappade mellan olika tv-kanaler utan att hitta något vettigt. Jag slumrade väl till en stund och när kom till sans igen så var det en gammal svart/vit långfilm som rullade på tv-skärmen.
Ganska snart upptäckte jag att en av skådespelarna var Cary Grant och han var klädd i en grå (tror jag) kostym med skjorta och slips. Mycket stilig, såg han ut. Jag tittade klart på filmen men jag kan inte redogöra för vad den handlade om för jag var fullt upptagen med att beundra Cary's olika outfits genom filmen.

Kolla på bilderna här nedanför så förstår ni vad jag menar med att han klädde sig oklanderligt.
image147


Lägg märke till den fina väskan han bär på i trappan upp till flygplanet... och blomman i kavajslaget. Han var en av dessa män som på ett naturligt och självklart sätt kunde bära upp en kostym.

Kommentarer
Postat av: Jocke/Jan-e

Den väskan ser ganska perfekt ut.

Postat av: Kricke

He he... ja det var allt en stilig karl.

2007-07-13 @ 12:35:51
Postat av: Jonas

Genialiskt snyggt!

2008-04-17 @ 23:17:16
URL: http://w2best.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback