Friheten kommer allt närmare

Idag är sista dagen innan tre veckors välbehövlig semester. I helgen blir det lite bättre väder och jag kan lova betydligt mycket finare väder redan i början av nästa vecka. Jag har ju semester och då ska det vara bra väder. Det behöver inte tvunget vara badväder varenda dag, men nu är det slut med det evinnerliga regnadet. Så det så!
image163

Byxor - Tiger of Sweden
Piké - Ralph Lauren
Tröja - Peak Performance
Klocka - TAG Heuer Monaco Limited Ed. 1996/2000

Ha en skön sommar!

Ja, jag försvinner inte. Nån gång då och då dyker jag väl upp här med en skön sommaroutfit och lite andra tankar och reflektioner, men jag ska samtidigt lata mig så mycket det bara är möjligt.

Kommentarer
Postat av: Kricke

Ganska ordinär outfit, på gränsen till tråkig om du frågar mig. Fast byxorna ser ganska schyssta ut.

2007-07-13 @ 12:37:10
Postat av: Manligt.net

Hej, vi ser gärna att du registrerar dig på Manligt.net, vi älskar din stil och ser upp till dig som Fashionista.
/Admin

Postat av: Jocke/Jan-e

Classy!

2007-07-16 @ 11:15:54
URL: http://behag.blogg.se
Postat av: Jocke/Jan-e

Edit: Och vad kostar en sådan lim.ed. klock? :)

2007-07-16 @ 11:16:19
URL: http://behag.blogg.se
Postat av: Stefan

Kricke: Jag är helnöjd med byxorna.
Manligt.net: Kul att ni gillar min stil.
Jocke/Jan-e: Jag har tagit reda på att klockan kostade ca 25 000 kr när den släpptes. Trots att jag älskar armbandsur så skulle jag förmodligen aldrig lägga så mycket pengar på det.
Jag ärvde för ett tag sedan två klockor av en morbror - den ovan och en Rolex Submariner. Morbrodern var klocksamlare.
Jag har vid tidigare tillfälle utlovar en historia kring dessa båda ut och jag får väl ta mig i kragen och sätta samman något...

2007-07-16 @ 11:44:59
URL: http://stefanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback