Skön sommarskjorta

Jag äger förvisso ett par kortärmade skjortor, men jag föredrar oftast längärmade sådana och om det blir riktigt varmt så tycker jag oftast att det är snyggare att i så fall rulla upp ärmarna.
En skön sommarskjorta som jag gärna skulle använda på det viset är denna fina skjorta från Paul Smith.
Den finns att köpa på Paul Smiths hemsida för £130 = ca 1950 kr.
image140
Det blir ju extra snyggt att rulla upp, alternativt vika upp lite grann när insidan på manschetten är i ett mönster som matchar resten av skjortan på ett skönt vis.
Det skulle sitta fint med denna skjorta vid morgondagens svansande runt midsommarstången, men jag får väl se om jag hittar något annat i garderoben istället.

Kommentarer
Postat av: Andreas J

Nä, det ser ut som en mormorsskjorta! Häftigt med manschetten, men helt fel mönster i hela skjortan.

2007-06-22 @ 14:53:42
Postat av: Dilip

grymt bra blogg, mycket uppskattad läsning :)

Postat av: Gustav

Gillar just det faktum att mönstret var romantiskt. Riktigt cool skjorta som med rätt kläder till kan göra underverk! Håller med om att längärmade skjortor som bärs upprullade spelar i en annan division än kortärmade! ;)

2007-06-25 @ 11:35:05
URL: http://willandgrace.blogg.se
Postat av: Kricke

Vet egentligen inte vad jag ska säga om den här skjortan. Jag skulle vilja se den i helfigur för att kunna uttala mig. Fast Paul Smith... kan det bli annat än bra?

2007-06-28 @ 09:33:41
Postat av: filip

självklart paul smith, riktigt snygg.

2007-11-26 @ 16:45:47
URL: http://saysaysay.blogg.se
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 02:04:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback