Nyckelord: Dior Homme

Efter att ha spenderat lite tid på olika mellandagsreor kan jag bara konstatera att utbudet varit ovaligt magert. De verkligt snygga plagen har inte reats ut eller så är det så låg sänkning att de fortfarande är svårt att motivera varför jag ska spendera en smärre förmögenhet och leva resten av månaden på bröd och vatten och neka barnen ett drägligt liv.
Ännu har dock inte alla butiker dragit igång sina reor så visst finns det hopp om att kunna fynda. Under tiden har jag roat mig med att drömma... i vanlig ordning.

Denna gång har jag låtit mig hänföras av vinterns utbud från Dior Homme. Med en något större plånbok så kan jag tänka mig att spendera på nedan plagg, eller kanske åtminstone vänta till (om det blir aktuellt) utförsäljning av dem.

Skinnjacka-CD
En snygg skinnjacka med läckra detaljer för ca. 32 000 kr.

Smoking-jacka-CD
En kombination av smokingkavaj/jacka går lös på ungefär 9500 kr.

Mlitärjacka-CD
En helrätt militärjacka för cirkus 6500 kr.

Metallsko-CD
Inte jättetroligt att jag skulle ha så många tillfällen att använda dessa metallliknande skor i skinn för 4000 spänn, men de är riktigt jävla fräcka.

Piketröja-CD
En pikétröja med sköna detaljer kostar inte mer än ung. 2200 kr.

Dubbelkäppt-CD
Dubbelknäppt är ju nästan aldrig fel. Denna historia i bomull är min för ca. 8500 svenska pistoler.

Drömma var det. Vist är det snygga kläder, men jag kommer förmodligen aldrig att bli lycklig ägare av något av ovanstående plagg. Men jag fortsätter att drömma.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du är inte ensam om att drömma... :S

Postat av: Guccisneakers

Skinnjackan är onekligen läcker, skorna är ju de ultimata glidarskorna... fanns de i en mer casual modell (och det faktiskt såg bra ut) skulle det vara givet att ha till våren :D

Skepparkavajen är faktiskt ingen höjdare enligt mej, safarijackan som är på min blogg däremot... grrrr

2007-01-07 @ 16:45:38
URL: http://antonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! De skorna vill jag ha och skeparjackan som nån annan INTE gillade.

2007-01-07 @ 19:50:35
Postat av: TS

militärjackan är ruggigt snygg! Var i Sverige/Internet hittar jag den?

2007-05-22 @ 16:47:29
Postat av: Lovisa

Jag måste säga att det är kul att se killar som bloggar. Stå på dig för din blogg är enormt bra. Jag ska visa denna blogg direkt för min kille och skinnjackan var gör snygg men ack så dyr :(

2007-06-02 @ 09:30:53
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Jakob

Ska det verkligen vara 32 000 kr på skinnjackan? :o
Inte 3200?

2007-10-07 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback