Drömmar om lyxplagg

Bland lyxmärkena inom modevärlden finns det oerhört mycket snyggt. Men frågan är hur ofta det höga priset verkligen motsvarar produkten. För mig är det antagligen väldigt främmande att jag verkligen skulle gå ut och köpa mig ett par byxor från exempelvis Burberry Prorsum för 5-6000 kr. Jag börjar svettas när brallorna går loss på 1500-2000 kr, lite beroende på vliken typ av byxa och för ändamålet.
Men det är kul att titta på vad de stora lyxmärkena har på repetoaren. Nyligen kollade jag upp Gucci:s vår/sommar-kollektion för kommande säsong. Visst fanns det en del trevligt, bland annat det du ser här nedan.
 Gucci 1  Gucci 2
  En dubbelknäppt bomber-jacka. Blå kashmir-polo, stentvättade vita jeans och svarta kalvskinns-loafers. Tvättad trenchcoat, körsbärsröd poplin-skjorta, slimmad stretchbyxa i bomull och återigen kalvskinnskor.

Priset har jag verkligen ingen aning om och det är förmodligen inte ens aktuellt att ta reda på, men som sagt.. kul att titta och drömma.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Man måste få drömma ;) Den vänstra outfitten var riktigt snygg!

Postat av: Kricke

Båda stilarna är riktigt snygga. Ja, det kostar att ligga på topp :P

2006-11-23 @ 08:27:56
Postat av: Stefan

Ja, tänk vad mycket snyggt det finns. En del kan man köpa, men annat har man inte råd med :-(

2006-11-23 @ 15:10:27
URL: http://stefanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback