Möt vintern med färg

Vi nordbor och stora delar av västvärlden i övrigt möter hösten och vintern med de klassiska färgerna grått, brunt och svart. Och visst är det snyggt och propert med en klassisk outfit som inte sticker ut för mycket, men någon gång kan det vara kul att synas mer än andra.
 Accesessoarer är en viktig del av klädseln. Halsduk, slips, mössa eller varför inte skor som syns. Något som bryter av färgmässigt.
Gant har med sina linjer Elliott Gant, Rugger och G.N.H. (framförallt de två senare) visat att man kan klä sig både varmt och klassiskt med lite gladare färger, framförallt i accesoarerna.

Den modige klär som killen till höger i starka färger mer eller mindre rakt igenom.

Accentfärger är ordet för vintern.


 Gant1-Color
 Inte nog med att Gant lyckats ta fram snygga kollektioner som lyser upp vintermörkret med sin färgglada kläder, de har jobbar dessutom med fina material som lammull, kashmir och fin bomull som gör att du garanterat håller värmen också.

Nej, detta är inte reklam för Gant, jag tycker bara att de lyckats ovanligt bra denna vinter.
Jag har inte tidigare varit en Gant-fan, men i år har jag blivit tvungen att omvärdera.
 Gant2 - Color

Kommentarer
Postat av: Janet

helt rätt med färg!
tyvärr så fastnar jag själv i sbart/vit/grått
basfärg träsket haha stilrent men i år ska jag satsa på färg (:

Postat av: Kerstin

Vad kul - med en killmodeblogg. HEJA.

2006-11-03 @ 11:44:22
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Stefan

Janet: Ja, det blir lite väl tråkigt om man inte piffar upp med lite färg.

Kerstin: Ja, vi är inte många. Jag kämpar på :D

2006-11-03 @ 14:30:35
URL: http://stefanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback