Moget och dressat

Inte för att det inte finns gott om olika designers och brands att välja mellan när jag ska ut och shoppa. Men det är väldigt kul att upptäcka nya designers lite då och då.
Jag vet inte exakt hur det gick till, men rätt som det var så satt jag och kollade in
Eduard Dressler's sommarkollektion.

Kanske är det inte en linje som vänder sig till den yngre publiken utan man förväntas antagligen vara lite mer mogen för att bära tyske Dresslers kläder.
image145
Surfa in på Eduard Dressler och avgör själv.
Hur som helst så tycker jag (i egenskap av uppnådd mogen ålder?) att det ser ganska trevligt ut. Snyggt och dressat men ändå avspänt. De lär visst exportera till Sverige och du kan hitta plaggen hos Lund & Lund på Sturegatan i Stockholm och hos Götrich's.
Företaget erbjuder även Made-To-Measure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback