Vår/Sommar-08 med Hermès

Det är inte alldeles enkelt att släppa innevarande sommar, trots att den för tillfället inte lever upp till de förväntningar jag har med sol och värme. Kanske är det för att jag inte börjat min semester ännu... :D
Då kan det kännas ännu svårare att börja tänka på nästa sommars kläder, men jag satt och tittade igenom flera olika designers kommande kollektioner på men.style.com och fastnade av någon aledning för Hermès kommande uppsättning. Det som visas på bilderna är ganska sparsamt dekorerade plagg och ganska försiktiga färgval, om än med vissa accentfärger.
image144
Ovan: En ganska avslappnad stil med viss 50-tals inspirerat snitt.
Se hela kollektionen och andra designers på
men.style.com

Kommentarer
Postat av: Kricke

Följde länken och jag tycker inte att det kändes ett dugg inspirerande. Ganska tråkigt, faktiskt.

2007-07-05 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback