Sommarfräsch

Det var ett tag sedan jag satte ihop en drömoutfit, men nu är det dags igen.
Jag har valt en hyggligt stram outfit den här gången. Dock inget riktigt dressat utan kanske något som kan passa för en skön sommarkväll - vart tog de vägen förresten? Det har regnat i snart fyra dagar här på västkusten. Men snart blir det bättre väder och då önskar jag att jag kunde slänga på mig följande plagg:
image142
Skjorta - Filippa K En härligt tunn skjorta som nästan blir genomskinlig i rätt ljus. Bort med slips och bröstficka så blir den perfekt.
Tröja - Polo Ralph Lauren Varm och skön att trä på sig när solen försvinner i horisonten.
Byxor - J Lindeberg Ett par figurnära byxor i 100% bomull.
Skor - Dior Homme Skorna gör hela outfiten väldigt ledig
Jacka - Baracuta Behändig att förvara saker i och skön om det blir så kyligt att tröjan inte värmer tillräckligt.
Sjal - Paul Smith Denna blir, tillsammans med skorna, färgklicken som lyfter hela lokken.

Smakar det så kostar det - ovanstående outfit skulle gå ca 8200 kr.

Kommentarer
Postat av: Kricke

Ganska fina plagg men jackan går fetbort. Jättetrist modell!

2007-06-28 @ 09:31:46
Postat av: Jocke/Jan-e

Den tjocka v-tröjan är juste som fan. Synd att jag inte införskaffade den när jag var över i USA =/

Postat av: Olof

Skorna gillade jag verkligen. Har aldrig riktigt insett hur schysta skor det kommer från Dior

2007-06-29 @ 08:50:35
Postat av: Stefan

Kricke: Välj du en annan jacka. Vill ju inte att du ska vara olycklig :-)
Jocke/Jan-e: Är inte säker, men jag tror att den finns att köpa på NK, Stockholm.
Olof: Ja, Dior och skor är en riktig uppstickare de senaste åren.

2007-06-29 @ 09:24:24
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Jonas

Riktigt trevliga kläder. Gillade tröjan bäst faktiskt!

2007-07-05 @ 01:24:26
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Stefan

Jonas: Ralph Lauren gör ruskigt snygga kläder, framför allt för den tennisspelande individen.

2007-07-05 @ 08:40:36
URL: http://stefanovic.blogg.se
Postat av: Angelicas Closet

Jag tycker väldigt mycket om tröjan från Ralph Lauren.

2007-07-05 @ 10:19:48
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback